Regulaminy

Regulamin Szkolenia „Design in English - secret call” - pakiet indywidualny PROGRESS.

§ I.

  1. Organizatorem programu edukacyjnego (zwanego dalej Kursem) „Design in English” jest firma Agnieszka Wiśniewska Mellow Monday z siedzibą w Warszawie przy ul. Rejtana 3/21, 02-516, NIP: 6112706240.

  2. Organizator zobowiązuje się do wyznaczenia do prowadzenia Szkolenia kompetentnej osoby, wykorzystując najlepszy dostępny jej zestaw narzędzi i metod.

  3. Szkolenie jest realizowane od 10.02.2025 do 16.04.2025.

  4. Zapisy trwają od 27.01.2025 do 07.02.2025.

  5. Zapis na Szkolenie i płatność za Szkolenie odbywa się przez platformę Stripe pod linkami odpowiednio:

    https://buy.stripe.com/aEUcOJ9J69Ak3QY012
    https://buy.stripe.com/9AQbKF6wU7sccnu6pr
    https://buy.stripe.com/14k7upbRe4g00EM4hl
    https://buy.stripe.com/28oaGB1cAfYIbjq5lo

  6. Możliwe jest wykupienie 1 rodzaju pakietu grupowego, rozumianego dalej jako Pakiet:

  • „TEAMWORK”, obejmującego 15 godzin zegarowych sesji grupowych z prowadzącym online, których dokładny harmonogram opublikowany jest na stronie sprzedażowej kursu

7. Aktualny cennik usługi określony jest na platformie Stripe (patrz pp. 3).

8. Każda grupa liczy od 3 do 6 osób.

  1. Grupy podzielone są według dat i poziomów zaawansowania:

  • grupa B1

  • grupa B2/C1

11. Wykupiony pakiet uprawnia Uczestnika do uczęszczania na spotkania zgodnie z harmonogramem wybranej grupy.

12. Uczestnikowi przysługuje 14-dniowe prawo zwrotu liczone od momentu zakupu Pakietu.


§ 2.

  1. W przypadku zapisania się do danej grupy mniej niż 4 osób w procesie rejestracji, grupa ta nie zostaje uruchomiona.

  2. W tej sytuacji Organizator zobowiązany jest do wskazania możliwości uczestnictwa w innej grupie lub zwrócenia pobranych opłat każdemu z Uczestników zapisanych do zamykanej grupy.

  3. Poziom zaawansowania grup jest określony w ich nazwie zgodnie ze standardem CEFR (Common European Framework of Reference for Languages).

  4. Organizator zakłada, że Uczestnik posiada wiedzę o swoim poziomie językowym wystarczającą do określenia, która z grup jest dla niego odpowiednia.

  5. W przypadku, gdy po rozpoczęciu Szkolenia poziom Uczestnika okazuje się drastycznie inny od nominalnego poziomu grupy, Organizator zastrzega sobie prawo do zaproponowania temu Uczestnikowi udział w innej grupie bądź w zajęciach indywidualnych.

  6. Jeżeli rozwiązanie opisane w pp. 5 nie jest możliwe do wdrożenia (np. przez brak miejsc lub dogodnych terminów), Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia współpracy z Uczestnikiem i zwrotu równowartości pieniężnej za wszystkie niewykorzystane przez tego Uczestnika godziny pakietu.

§ 3.

  1. Spotkania odbywają się online.

  2. Link do spotkania udostępniany jest przez lektora poprzez zaproszenie do kalendarza oraz potwierdzenie e-mail.

  3. Do Uczestnika należy upewnienie się, czy docierają do niego wiadomości mailowe ze strony Organizatora.

  4. W razie braku otrzymania wiadomości ze strony Organizatora, Uczestnik powinien kontaktować się z Organizatorem pod adresem hello@mellowmonday.pl.


§ 4.

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania umówionego spotkania w nagłych i wyjątkowych sytuacjach, jak np. nagła niedyspozycja Prowadzącego.

  2. Odwołane przez Organizatora spotkanie może zostać odrobione w innym terminie za zgodą Uczestnika lub przez innego Prowadzącego.

  3. W innym wypadku Uczestnikowi zwracane są środki za równowartość odwołanych zajęć.

§ 5.

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania w nagłych i wyjątkowych sytuacjach, jak np. nagła niedyspozycja Prowadzącego.

  2. Organizator może zorganizować zastępstwo za Prowadzącego grupy, z zaznaczeniem, że osoba zastępująca Prowadzącego będzie poinformowana co do zakresu realizowanego materiału.

  3. Odwołane przez Organizatora spotkanie może zostać odrobione w innym terminie za zgodą przynajmniej 50% z Uczestników.

  4. W innym wypadku Uczestnikom zwracane są środki za równowartość odwołanych zajęć.

  5. Nieobecność uczestnika na spotkaniu nie wiąże się ze zwrotem opłaty za Pakiet.

  6. Nie jest możliwe odrabianie nieobecności na spotkaniach innych grup.

§ 6.

  1. Program kursu obejmuje następujące obszary:

  • słownictwo z zakresu designu

  • dawanie i otrzymywanie feedbacku

  • stworzenie i przedstawienie oferty

  • interakcje z klientami

  • prezentowanie projektu

  • przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej

  • prezentację portfolio

2. Tempo i poziom szczegółowości w realizacji programu może różnić się w zależności od tempa pracy grupy i jej poziomu

§ 7.

  1. Warunkiem udziału w zajęciach jest połączenie internetowe audio i video o szybkości pozwalającej na płynny kontakt z nauczycielem.

  2. Nie jest możliwe uczestnictwo w zajęciach bez włączonej kamery.

  3. Zalecane jest użycie zestawu słuchawkowego.

  4. Połączenie powinno być wykonywane w warunkach odpowiednich do nauki i odbywania rozmowy, tzn. w cichym otoczeniu.

  5. Zabrania się udziału uczestnictwa osób trzecich (także biernego, np. poprzez słuchanie) w spotkaniach.

  6. Zabronione jest nagrywanie dźwięku i/lub obrazu ze spotkania.

  7. Jeśli warunki z pp. 1-6 nie są spełnione przez Uczestnika, Prowadzący ma możliwość zakończenia spotkania po ówczesnym poinformowaniu o tym Uczestnika.

§ 6.

  1. Organizator sporządzi rekomendacje końcowe dla każdego z Uczestników.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do niesporządzenia raportu końcowego dla osoby, której frekwencja wyniosła poniżej 75%.

§ 7.

  1. Organizator może złożyć Uczestnikowi ofertę kontynuacyjną.

  2. Uczestnik może na mocy odrębnego porozumienia może wziąć udział w kolejnej serii spotkań.

  3. Niewykorzystane podczas Szkolenia spotkania nie przechodzą na kolejny okres współpracy.


§ 8.

  1. W sytuacji nagminnego łamania zapisów regulaminu przez Uczestnika, Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia współpracy z tymże Uczestnikiem i wyłączenie go ze spotkań.

  2. W sytuacji opisanej w pp. 1, Organizator zobowiązuje się zwrócić równowartość spotkań pozostałych do końca okresu trwania Kursu pomniejszonych o 25% opłaty manipulacyjnej.

  3. Wszelkie uwagi i informacje organizacyjne należy kierować do koordynatorów na adres email hello@mellowmonday.pl.