Zapisz się na bezpłatną 30-minutową konsultację 1:1 z Agą Wiśniewską.
Podczas spotkania sprawdzimy, jak radzisz sobie z angielskim w kontekście zawodowym - co już działa, co cię ogranicza i nad czym warto popracować.
Dostaniesz konkretną diagnozę i plan działania, żeby brzmieć tak samo pewnie, kreatywnie i profesjonalnie po angielsku, jak po polsku.
Check your
English
Darmowe konsultacje językowe
What is the program about?
Czy ten kurs jest
dla Ciebie?
Tak, jeśli:
Pracujesz w branży kreatywnej lub jesteś freelancerem i chcesz lepiej prezentować siebie i swoje projekty po angielsku.
✔︎
Masz kontakt z międzynarodowymi klientami lub zespołami i chcesz mówić pewniej, bardziej profesjonalnie.
✔︎
Chcesz nauczyć się negocjować stawki, prezentować markę i zarządzać projektami po angielsku.
✔︎
Potrzebujesz feedbacku, indywidualnych wskazówek i językowego wsparcia od dedykowanej lektorki.
✔︎
Twój angielski jest komunikatywny i potrafisz się dogadać, ale brakuje Ci słownictwa i płynności w kontekście biznesowym.
✔︎
Poznaj program
6 tygodni wspólnej pracy w grupie plus tydzień spotkań indywidualnych 🫡
Przećwiczysz umiejętności komunikacji z zespołem i klientami, a na końcu podsumujesz swoje indywidualne postępy i otrzymasz spersonalizowane rekomendacje językowe.
🙋 
week #1
Profesjonalne 
autoprezentacje
Poćwiczysz profesjonalne odpowiedzi po angielsku na jedno z najbardziej znienawidzonych pytań - “proszę powiedzieć coś o sobie”. Przygotujesz krótki tekst do sekcji O mnie na LinkedIn.
🙌 
week #2
Reagowanie
na konflikt
Dowiesz się jak wyrażać swoją opinię i reagować w sytuacjach konfliktowych nie tracąc profesjonalizmu. Przećwiczysz rozmowy na linii Ty-klient i przełożony-podwładny.
💬 
week #3
Efektywne
negocjacje
Nauczysz się skutecznie negocjować podwyżki i stawki w języku angielskim. Poznasz przydatne słownictwo, omówisz strategie negocjacyjne i przećwiczysz rozmowy o pieniądzach.
📓 
week #4
Zarządzanie
projektami
Poznasz słownictwo związane
z popularnymi strategiami zarządzaniem projektami (agile, scrum, kanban).
Dowiesz się na czym polegają i jak wybrać odpowiednie podejście. 
🧭 
week #5
Umiejętności
liderskie
Poznasz słownictwo umożliwiające Ci zaprezentowanie się jako lidera i opisanie swoich umiejętności. Nauczysz się omawiać potencjalne ścieżki działania w trudnych sytuacjach.
👩💼 
week #6
Marki
osobiste
Przeanalizujesz przykłady autentycznych marek osobistych, ich mocnych i słabych stron. Dowiesz się jak skutecznie zaprezentować siebie i swoją markę w języku angielskim.
👀 
week #7
Sesja indywidualna
Na zakończenie kursu odbędziesz indywidualne 30-minutowe spotkanie z lektorką podczas którego zaprezentujesz wybrane przez siebie zadanie końcowe, omówisz swoje postępy podczas kursu i otrzymasz zindywidualizowane rekomendacje jak dalej rozwijać swoje umiejętności językowe.
A konkretnie
30
minut konsultacji indywidualnych
Na koniec kursu odbędziesz indywidualną sesję 1on1 ze swoją lektorką i podsumujesz Twój progres!
6
modułów biznesowych
Na każdych zajęciach przerobicie jeden temat, który wyposaży Was w konkretne umiejętności językowe.
12
umiejętności językowych
Zdobędziesz 12 konkretnych skilli dla konkretnych sytuacji w pracy i biznesie.
120
biznesowych wyrażeń
Poznasz 120 przydatnych wyrażeń biznesowych, które od razu wykorzystasz w codziennym użyciu.
9
godzin zajęć w grupie
Spędzisz 9 godzin na dyskusji i pracy w kameralnej, wspierającej grupie.
Finally, you’ll feel as professional in English as you do in Polish
 
        
        
      
    
    Poznaj swoje lektorki
Agnieszka Ziemińska
Autorka kursu odpowiedzialna za przygotowanie programu i materiałów zajęciowych.
Lektorka prowadząca kurs.
English in Business to jej drugi, po Up For Discussion, autorski kurs w Mellow Monday.
Agnieszka jest lektorką z ponad 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w zajęciach z zakresu języka biznesowego oraz kursach dla konkretnych grup zawodowych.
W pracy skupia się na pomaganiu kursantom w przełamywaniu bariery komunikacyjnej i nabraniu pewności siebie w mówieniu po angielsku.
Aga Wiśniewska
Założycielka Mellow Monday, lektorka i designerka.
Supervisorka kursu odpowiedzialna za jego przebieg.
Jak przebiega kurs krok po kroku?
📅 6 tygodni pracy w grupie + tydzień pracy indywidualnej
📦 Co tydzień nowy temat, który ćwiczysz w grupie na żywo
📓 Dodatkowe ćwiczenia, quizy i materiały po każdym spotkaniu
🧑🎓 9h spotkań w grupie
+ 30-minutowa konsultacja 1:1
🗣️ 12 kluczowych umiejętności językowych i poznasz przydatnych 140 wyrażeń
💌 Spersonalizowane rekomendacje po kursie
🌐 Wszystko online – uczysz się z dowolnego miejsca
🏅 Projekt końcowy i certyfikat po zakończeniu kursu
Sprawdź jakich narzędzi i materiałów używamy podczas kursów!
AND THIS IS HOW WE DO IT
Choose your group
✺
Choose your group ✺
Będziemy spotykać się w małej, maksymalnie 6-osobowej grupie. Wybierz swój poziom i zapisz się do grupu!
Zapisy trwają tylko do 18 kwietnia, a kurs rusza odpowiednio 23 i 24 kwietnia (w zależności od grupy - sprawdź harmonogram poniżej).
Liczba miejsc jest ograniczona!
BUSINESS IN ENGLISH
990 PLN
cena brutto
W PAKIECIE
- 6 tygodni pracy w grupie 
- indywidualna sesja podsumowująca 
- komfortowa i wspierająca atmosfera 
- doświadczenie wykwalifikowanej lektorki 
- paczka materiałów po każdym spokaniu 
- certyfikat ukończenia 
- bardzo dużo mówienia po angielsku 
WYBIERZ SWOJĄ GRUPĘ 👇
B1/B2
co tydzień w środę od 18:00 do 19:30
B2/C1
co tydzień w czwartek od 18:00 do 19:30
Wykupując swój pakiet zgadzasz się na regulamin zajęć, który znajdziesz tutaj oraz oświadczasz zapoznanie się z RODO
Nie wiesz, do której grupy się zapisać?
Wypełnij test i sprawdź!
FAQ
- 
      
        
          
        
      
      Jasne, przy zapisie możesz od razu podać dane do faktury – wystawiamy ją i prześlemy na Twojego maila. 
- 
      
        
      
      Easy, wybierasz swoją grupę (w zależności od Twojego poziomu) i dokonujesz płatności przez platformę Stripe (do której Cię przekierujemy). Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty dostaniesz od nas maila potwierdzającego Twój udział i Welcome Guide’a ze wszystkimi niezbędnymi informacjami na temat kursu. A później - zaczynasz zajęcia! 
- 
      
        
      
      Wystarczy 1,5–2 godziny tygodniowo. Spotkania grupowe trwają 90 minut, a dodatkowe ćwiczenia robisz kiedy chcesz – dopasowujesz je do swojego rytmu. 
- 
      
        
      
      Twoja lektorka oceni Twoje umiejętności językowe na samym początku Waszej pracy (na podstawie rozmów podczas zajęć i testu językowego, o którego wypełnienie Cie poprosimy). 
 Lektorka będzie śledziła Twój progres podczas trwania całego kursu, a na końcu - na ostatnim spotkaniu indywidualnym - przeprowadzi końcową ewaluację dopasowaną do Ciebie i Twoich celów językowych.To wszystko podsumujemy raportem, w którym opiszemy, co udało nam się razem osiągnąć, i który otrzymasz po Waszym ostatnim spotkaniu. 
- 
      
        
      
      Tak! Po zakończeniu kursu otrzymasz imienny certyfikat uczestnictwa, który możesz dodać do swojego portfolio, profilu LinkedIn lub załączyć do CV. 
- 
      
        
      
      Pracujemy na FigJamie – tam znajdziesz wszytkie materiały i ćwiczenia. 
 Do nauki słownictwa dołączymy Cię do naszej klasy na Quizlecie, gdzie możesz uczyć się kiedy i jak chcesz.
 Spotkania odbywają się przez Google Meet – bez instalowania żadnych dodatkowych programów.
- 
      
        
      
      Tak – dokładnie na tym się skupiliśmy. Każdy tydzień to inna sytuacja z codziennej pracy: negocjacje, przedstawianie oferty, small talk z klientem, prezentacja projektu. Ćwiczymy wszystko na przykładach i case'ach z życia. 
- 
      
        
      
      Tak – oprócz spotkań grupowych masz też konsultację 1:1, na której skupiamy się na Twoich potrzebach. Możesz też w trakcie kursu wrzucać swoje wypowiedzi i ćwiczenia – otrzymasz personalny feedback od lektorki. 
- 
      
        
      
      Tak! Wystawiamy faktury zarówno dla osób prywatnych, jak i firm – również jednoosobowych działalności. Możesz opłacić kurs z firmowego budżetu szkoleniowego lub podzielić płatność (np. część Ty, część Twój pracodawca). Jeśli chcesz, żeby Twoja firma zasponsorowała kurs, daj nam znać – podeślemy Ci gotowego maila do wysłania do szefa lub działu kadr, w którym wyjaśniamy, na czym polega kurs i dlaczego to dobra inwestycja w Twoje umiejętności zawodowe. 
Wanna talk?
Odezwij się do nas!
Aga Wiśniewska
supervisorka kursu
aga.wisniewska@mellowmonday.pl
+48 601 073 380
 
                         
            
              
            
            
          
               
            
              
            
            
          
               
                   
                  